Michał Drożdż

ekspert rozwoju nowych produktów, dyrektor ds. Strategii Produktowej w firmie  Ceramika Paradyż Sp. z o.o.

Posiada wykształcenie w obszarze rozwoju nowych produktów (projektowanie produktu) oraz w obszarze zarządzania (MBA), które wsparte jest wieloletnim doświadczeniem biznesowym w strategicznym zarządzaniu obszarem rozwoju produktów. (design, r&d oraz marketing produktowy).

Pracując dla firm z różnych branż, nadzorował i odpowiadał za rozwój ponad trzech tysięcy produktów, od koncepcji przez wzornictwo i konstrukcję, aż do produkcji i urynkowienia. Równocześnie odpowiadał za powstanie unikatowych projektów procesów organizacyjnych, co zostało potwierdzone główną nagrodą  w konkursie DME AWARD organizowanym przez Design Management Europe („BEST MANAGEMENT OF DESIGN IN A LARGE COMPANY” dla firmy ZELMER).

Jest autorem licznych artykułów do prasy branżowej i wykładowcą na studiach podyplomowych „Total Design Management” organizowanych przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego i Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Inni prelegenci

Poznaj inne osoby będące częścią projektu