Eryk Mistewicz

Ukończył dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim, a także kształcił się w zakresie zarządzania projektami i strategii marketingowej we francuskiej École Supérieure des Sciences Commerciales d’Angers. Wprowadzał pierwszą polską telewizyjno-radiową satelitarną platformę cyfrową „Wizja TV”. Pracował przy wprowadzaniu na polski rynek wielu poczytnych tytułów prasowych. Współtworzył m.in. tygodnik „Wprost” i jako redaktor tego tygodnika otrzymał w 1995 r. nagrodę główną Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich czyli tzw. „Polskiego Pulitzera”.  

W 1992 r. był rzecznikiem ministra ochrony środowiska. Od 2001r. pełnił funkcję doradcy Marszałka Sejmu RP Macieja Płażyńskiego, później został strategiem kampanii prezydenckiej prof. Zbigniewa Religi. Współpracował także z francuską Unią na rzecz Ruchu Ludowego Nicolasa Sarkozy’ego. Autor kilku książek, w tym „Anatomia władzy” mówiącej o postpolityce i marketingu politycznym, czy „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają”. Aktywny publicysta piszący m.in. dla „Do Rzeczy”, „Forbes” czy dla poczytnych zagranicznych czasopism. Prezes Instytutu Nowych Mediów działającego m.in. na polu innowacyjności w zakresie nowych mediów i budowania społeczeństwa obywatelskiego.